Reklamacje
W sklepie Hagi reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni roboczych od ich zgłoszenia. Towar uszkodzony lub niezgodny z opisem możesz:
- wymienić na produkt pełnowartościowy,
- wymieć na inny produkt dostępny w ofercie sklepu (w tej samej cenie).
W przypadku rezygnacji ze złożonego zamówienia, zwrócimy równowartość ceny zakupu.
Reklamacje należy przesyłać mailowo na adres: zamowienia@hagi.com.pl. Formularz reklamacyjny dostępny poniżej.
Zwrot
Masz prawo zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie Hagi bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki i bez ponoszenia dodatkowych kosztów (poza kosztami odesłania przesyłki). Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto przez Ciebie wskazane. Zwracany towar musi być pełnowartościowy i nie może posiadać żadnych oznak używania (odnosi się to także do opakowania).
Prosimy o przesyłanie zwrotów wraz z formularzem na adres:
Magazyn Mogielnica
Ul. Krakowskie Przedmieście 108, 05-640 Mogielnica
Tel. +48 535 297 993