Zwrot, wymiana, reklamacja

Reklamacje

W sklepie Hagi reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni roboczych od ich zgłoszenia. Towar uszkodzony lub niezgodny z opisem możesz:

  • wymienić na produkt pełnowartościowy,
  • wymieć na inny produkt dostępny w ofercie sklepu (w tej samej cenie).

W przypadku rezygnacji ze złożonego zamówienia, zwrócimy równowartość ceny zakupu. 
Reklamacje należy przesyłać mailowo na adres: zamowienia@hagi.com.pl. Formularz reklamacyjny dostępny poniżej.

Zwrot

Masz prawo zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie Hagi bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki i bez ponoszenia dodatkowych kosztów (poza kosztami odesłania przesyłki). Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto przez Ciebie wskazane. Zwracany towar nie może posiadać żadnych oznak używania (odnosi się to także do opakowania). 
Prosimy o przesyłanie zwrotów wraz z formularzem na adres:

Hagi Sp. z o.o.
ul. Kijowska 5
03-738 Warszawa